k o n t a k t

 

REGULAMIN SPRZEDAŻY WYSYŁKOWEJ

Sprzedawca:
Zakład Urządzeń Elektronicznych POLCERBER  mgr inż. Krzysztof Borowski

04-030 WARSZAWA  Al. Waszyngtona 33  m 79

NIP 113-004-25-00  REGON  011543114

e-mail : polcerber1@wp.pl

 

Regulamin dotyczy sprzedaży wyrobów  firmy  POLCERBER

 

INFORMACJA TECHNICZNA O TOWARACH

Podstawowe informacje znajdują się na stronie internetowej.  Dodatkowe informacje można uzyskać drogą

telefoniczną, lub zapytaniem przesłanym na adres e-mailowy.

Klient może zamawiać towar, z parametrami dostosowanymi do jego indywidualnych wymagań.

 

SPRZEDAŻ  TOWARÓW

Sprzedaż towarów prowadzi tylko producent  - firma POLCERBER.

 

REALIZACJA ZAKUPU                                     

W celu zakupu towarów należy złożyć zapytanie ofertowe drogą e-mailową,.

W celu realizacji zakupu należy złożyć zamówienie.

 

Zamówienie powinno zawierać :

1 Typ. urządzenia,  ilość

2. Dane do wystawienia faktury.

    Dane osobowe klienta nie są wymagane – klient może otrzymać dowód zakupu - paragon fiskalny przypięty

   do gwarancji.

3. Adres oraz osobę lub firmę która ma odebrać przesyłkę z towarem.

 

Zamawiający otrzyma  pocztą elektroniczną potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

Potwierdzenie będzie zawierało specyfikację zamówionych towarów koszt ich zakupu oraz koszty  przesyłki.

 

Płatność : przesyłka pobraniowa lub przedpłata.

W przypadku przedpłaty wysyłamy w potwierdzeniu fakturę proforma.

Przeplata -  realizacja zamówienia nastąpi po wpłynięciu należności na  konto naszej firmy.

 

WARUNKI  DOSTAWY

Dostawa jest realizowana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

Towar będzie  dostarczony do dowolnego miejsca na terenie Polski.
Zamówiony towar można również odebrać osobiście w Warszawie -  w terminie uzgodnionym z naszą firma.


Wewnątrz przesyłki będzie dowód sprzedaży (faktura lub  paragon fiskalny) także gwarancja na urządzenia.

Na nasze urządzenia udzielamy gwarancji na okres 36 miesięcy.


ZASADY ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY

 
Klient ma prawo zrezygnować z zakupu w terminie 14 dni od dnia odbioru towaru.

Konieczna jest rezygnacja na piśmie – może być przesłania pocztą elektroniczną.

Pismo powinno zawierać nr faktury, lub nr paragonu fiskalnego, jeżeli dowodem sprzedaży był paragon fiskalny.

Zwracany towar powinien być sprawny i nieuszkodzony.

 

REKLAMACJE

Reklamacje należy składać u producenta.

Reklamacje należy składać na adres e-mailowy lub telefonicznie.

Producent zapewnia także techniczną obsługę pogwarancyjną urządzeń.